Glitter Text Generator sandytza: Biscuiti pentru Craciun

Faceți căutări pe acest blog

Biscuiti pentru Craciun




Am facut acesti biscuiti care, pe langa ca sunt foarte buni ,arata foarte bine agatati in bradul de Craciun astfel obtinand un brad original si foarte frumos.


Acesti biscuiti se pot face dupa gustul fiecaruia. Se poate folosi orice reteta. Eu am folosit urmatoarea:
  • 100 gr unt
  • 50 gr zahar
  • 2 linguri miere
  • 1 ou
  • 220 gr faina
  • 60 gr migdale macinate
  • 1 plic zahar vanilat
  • un pic de sare
  • esenta de vanilie

Untul la temperatura camerei se freaca bine impreuna cu zaharul. Se adauga apoi treptat restul ingredientelor lasand la urma faina. Se obtine un aluat unsuros dar nu lipicios.

Se fac patru bile si lasa la rece timp de 30 min. Dupa acest timp se scoate pe rand fiecare bila , se intinde cu sucitorul pe o masa tapetata cu faina si se taie forme de biscuiti .

Se pun biscuitii intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coc la cuptor la 170 grade timp de aprox 10 minute. Nu trebuie sa se rumeneasca.

Se scot biscuitii din cuptor si se lasa la racit.

Dupa ce s-au racit se decoreaza cu royal icing.

Pentru decorare se folosesc:

  • 4 albusuri
  • sucul de la o jumatate de lamaie
  • zahar pudra

Nu stiu exact cat zahar pudra am folosit pentru ca am pus la ochi.

Prima data se bat albusurile pana incep sa faca spuma. Se adauga sucul de lamaie ,apoi treptat zaharul pudra mixand continu.

Pentru contur avem nevoie de royal icing in punctul 10 ,iar pentru umplut avem nevoie de royal icing in punctul 5.

Ce inseamna royal icing intr-un anumit punct?

In momentul cand luati cu lingura din royal icing si il lasati sa curga inapoi , incepeti sa numarati . Daca este in puctul cinci , acesta trebuie sa se niveleze cand ajungeti la cinci. Daca este in punctul 10 acesta trebuie sa se niveleze singur cand ajungeti la zece.

Daca este prea moale mai adaugati zahar . Daca este prea tare adaugati suc de lamaie sau apa foarte putin.

Se pune royal icing intr-un pos gaurit foarte putin la varf, si incepeti sa faceti contul biscuitilor. Lasati biscuitii asa cateva minute pana incepe sa se intareasca conturul ,dupa care puteti sa umpleti golurile.

Aici aveti nevoie de imaginatie doar. Eu va pun aici cateva idei ,dar fiecare poate sa faca biscuitii dupa ideile proprii. E un moment foarte potrivit pentru a-i face impreuna cu copiii.

Nu conteaza varsta . Eu i-am facut impreuna cu baiatul meu de 2 ani. Aici sunt creatile lui. Era atat de mandru ca face biscuiti pentru mosu care o sa ii aduca cadouri :) .

Iar aici sunt cei facuti de mine .






10 comentarii:

Anonim spunea...

arata minunat, asta vroaim sa fac si eu, daca voi avea timp :(

KaBea spunea...

Au iesit foarte frumosi biscuitii si arata tare bine in brad.Foarte vrednic baietelul tau,poate o sa-ti calce pe urme,hi,hi.Pupici si pentru el.

diamond spunea...

ce frumosi sunt biscuitii:D

Unknown spunea...

Foarte veseli biscuiteii! Arata tare bine! Azi imi fac si eu bradul caci altfel eram invidioasa pe tine:D!
Pupici!

Sandy spunea...

cccris este o buna idee sa stii. arate foarte bine pe pom.

Sandy spunea...

Beatrice daca continua tot asa nu e mare minune .:)

Sandy spunea...

Multumesc Diamond :)

Sandy spunea...

Frumoasa activitate Iulia :) . Sa ai spor .

Anonim spunea...

.. nu scriu in romaneste prea bine..sant si eu romanca in america... imi place blogul tau..love the recipes... si eu am citeva pe blogul meu..numai ce am inceput sa le pun si eu.. God Bless You.

a romanca americana.. ;)

Lissa's Cakes spunea...

SARBATORI FERICITE,sanatate multa si bucurie in suflet.