Glitter Text Generator sandytza: Mini rulade cu ciocolata

Faceți căutări pe acest blog

Mini rulade cu ciocolata





Ingrediente
Pentru foaia de blat

  • 2 oua
  • 4 linguri zahar
  • 2 linguri unt
  • 1 lingura faina de migdale
  • 3 linguri faina
Se bat albusurile spuma . Se adauga zaharul , se bate bine cu mixerul apoi se adauga galbenusurile.
Se adauga untul , se bate bine apoi se adauga faina si faina de migdale.
Se toarna torul intr-o tava de 20/30 cm tapetata cu hartie de copt si se coace in cuptor la 180 grade timp de 5-8 minute. Nu trebuie sa se rumeneasca doar sa fie coapta.

Se scoate din cuptor si asa calduta se ruleaza impreuna cu hartia de copt si se lasa la racit.
Se prepara crema .
Avem nevoie de 150 gr frisca lichida si 2 linguri cacao.
Se bate frisca pana devine teapana apoi se adauga cacaoa si se continua sa se bata pana devine o crema omogena.
Se intinde foaia racita si se unge cu crema preparata.

Se ruleaza foaia incepand din partea ingusta. Se ruleaza un sfert de foaie dupa care se taie rulada obtinuta.
Se incepe iar sa se formeze o alta rulada, iar se taie ,si tot asa pana se termina foaia.
Dupa ce s-au rulat toate ruladele se taie in bucati dupa dimeniunea dorita.
Eu am rulat un sfert de foaie , iar rulada obtinuta am taiat-o in trei, apoi din restul foii am facut o alta rulada mai mare si am taiat-o in doua.
Puteti imparti foaia dupa cum doriti ,depinde de dimeniunea ruladelor ce vreti sa le obtineti.

Se face o glazura din :
  • 300 gr ciocolata cu lapte
  • 3 linguri ulei
  • 90 ml frisca
  • 160 gr unt
Se pun toate ingredientele intr-o craticioara si se pun pe foc la foc mic. Se amesteca continuu pana cand toata ciocolata s-a topit. Atentie sa nu fiarba .
Se pun ruladele pe un gratar pus deasupra unei tavi , si se toarna glazura peste ele astfel inca sa acopere ruladele in intregime.
Nu va faceti griji. Toata glazura ce cade se poate recupera dupa aceea.
Daca doriti sa ornati ruladele cu migdale caramelizate , acestea trebuie puse in timp de glazura este lichida.
Dac doriti sa faceti dungi de ciocolata peste rulade , trebuie lasate pana se intareste glazura pe ele apoi cu o lingura se ia glazura si se scurg linii deasupra lor.

Dupa ce glazura s-a intarit se ia fiecare rulada in parte , iar cu partea de dedesupt unde nu a ajuns glazura se baga in glazura , apoi se pun pe o hartie de copt pana se intareste glazura. Dupa ce s-a intarit se pot lua foarte usor de pe harie si se pot servi . Aceasta ultima etapa este obtional .

5 comentarii:

alice spunea...

foarte frumoase si aspectuoase aceste rulade.Si eu fac rulada,dar blatul tau este mai interesant ca al meu,asa ca o sa il incerc curand.
Te pup,si te mai astept si pe la mine.

Lissa's Cakes spunea...

Numai bunatati ai facut de cand nu am mai dat pe aici .
Te pup si ma duc sa citesc tot.

Sandy spunea...

Alice eu sunt foarte incantata de acest blat. Merita sa incerci. Te pup.

Sandy spunea...

Lily oricum nu ajung eu la nivelul tau . tu esti o artista :) Numai bine.

Unul din multi! spunea...

Sandytza, ruladele tale arata"minunat"!!!
Sint o idee faina pentru platoul de firsecuri pentru Caciun si nu numai...
Cu siguranta o sa l-e incerc si eu.
Iti multumesc pentru reteta si foto!
Cu prieteniue
Laura S.