Glitter Text Generator sandytza: Piersici

Faceți căutări pe acest blog

Piersici

Am vazut de mult reteta de piersici pe blogul Lissei si vroiam sa o fac.
Am inteles ca in unele parti ale Romaniei sunt foarte cunoscute piersicile astea . Eu sincer nu le cunosc.
Azi din intamplare am intrat pe un site spaniol si le-am vaut si acolo. Am zis :gata le fac si eu. Insa nu am luat reteta de acolo , avand mai multa incredere in retetele Lissei am luat reteta de la ea. De fapt doar reteta de fursecuri am luat-o . Crema am inventat-o eu. De mult vroiam sa incerc reteta de nutella ce o aveam ,asa ca acuma am zis: fac reteta de nutella si am sa o folosesc la piersici. Si asa am si facut. Rezultatul : delicios.

Ingrediente
Pentru fursecuri:

  • 3 oua
  • 150 gr zahar
  • 200 ml ulei
  • 1 plic praf de copt
  • 1 vanilie
  • coaja razalita de la o lamaie
  • 500 gr faina

Pentru crema avem nevoie de 500 gr nutela .

Pentru colorat avem nevoie de colorant rosu si galben si 150 ml lapte.

Pentru tavalit avem nevoie de aproximativ 100 gr zahar.

Preparare fursecuri:

Eu am pus in thermomix toate ingredientele inafara de faina si am programat 30 secunde , viteza 4. Apoi am adaugat faina si am programat doua minute , program framantat.

In cazul in care nu aveti thermomix , amestecati bine cu mixerul tate ingredientele inafara de faina. Adaugati apoi jumatate din cantitatea fainei , amestecati bine cu mixerul, apoi adaugati cealalta jumatate si framantati cu mana. O sa fie un aluat un pic lipicios.

Se formeaza bilute de marimeaunei nuci mici, se pun int-o tava in care s-a pus hartie de copt si se coc in cuptor la 180 grade timp de 15-20 min.

Nu se vor schimba la culoare deasupra, dar daca ridicati usor cu o furculita un fursec veti vedea ca dedesupt sunt un pic rumenite.
Se scot pe un platou sau o tava , se lasa sa se raceasca, apoi se scobesc inauntru cu un cutit mic cu varf ascutit. Aveti grija sa nu se rupa pentru ca sunt foarte fragile.Nu aruncati miezul. Acesta se va folosi la crema.



Crema

Dupa cum am scris mai sus, am folosit crema de nutella facuta de mine. Reteta o gasiti aici .
Daca nu vreti sa o faceti in casa , puteti folosi cumparata . Daca este prea groasa, o puteti incalzi un pic ca sa o puteti amesteca cu miezul obtinut de la fursecuri.

Se umple fiecare fursec cu crema preparata, si se unesc doua cate doua unind cremele.
In doua boluri se pune laptele si se coloreaza cu colorant rosu respectiv galben. Se inmoaie fiecare fursec in cele doua culori ,folosind o culoare pe o parte a fursecului si o culoare pe cealalta parte.

Dupa ce s-au colorat , se tavalesc prin zahar .

Un ajutor , oricat de mic ar fi, intotdeauna vine bine :).


3 comentarii:

Unul din multi! spunea...

Buna Sandy!
Minunat ti-au iesit piersicutele!
Eu le cunosc de vre-o 30 de ani, dar am uitat de ele.
Acum vre-o 4-5 mi-am adus aminte si am cautat reteta si sincer Nu am gasit si ce am gasit doar cu masuratori dinalea cu cani, pahare...care ma enerveaza:(((
Si asa m-am pus pe treaba, masurat, cintarit , facut , refacut,.....si am reust sa pun si eu pe picioare o asemena reteta.

Aici:http://leckereien.blogspot.com/2008/12/piersicute-gustoase-la-laura-s.html#links

Nutela Nu am folosit, dar ma gindesc ca nu e rea deloc, dimpotriva.
De Craciun c-am prepar aceasta reteta si acum ca stiu, o sa pun si eu ceva Nutela in umplutura.

Multumesc pentru idee si felicitari pentru reusita si sa va fie de bine!!!

Cu prietenie si respect,
Laura S.

Lissa's Cakes spunea...

Vai ce frumoase sunt ..si vad ca ai avut si un ajutor de nadejde.
Te pup.

Laura S. spunea...

Sandy,mersi ca ai nintrat si la mine pe Blog!
Scriai de Nutela facuta in casa...eu nu am facut, desi parca p unde va am vazut reteta.
Ma gindesc ca tu ai preparat incasa si doresc sa te intreb, e mai buna ca cea din cumparat?
Noi nu prea papam Nutela, de aceea nu am gasit interesanta reteta sa o prepar eu.

Am vreu sa-ti scriu si ieri, dar in final am uitat...despre ajutorul tau pretios la bucatarie:))))
Ai un baietel taaaaaaaare dulce!!!Sa-ti traiasaca, sa se faca mare, sanatos si intelept!!!

Vad ca e interesat in ale bacataritului:), cine stie vreodata???:) un bucatar de ***** nu ar fii rau:)
Mii de pupicei si o satamina pina de succese!
Laura S.