Glitter Text Generator sandytza: Muffins de banane si nectarine

Faceți căutări pe acest blog

Muffins de banane si nectarine




Ingrediente- pentru 12 unitati
  • 75 ml ulei
  • 250 gr faina
  • 1 lingurita bicarbonat
  • 1/4 lingurita sare
  • 1/4 lingurita cuisoare pudra
  • 100 gr zahar pudra
  • 50 gr migdale maruntite
  • 175 gr nectarine coapte
  • 1 banana coapta
  • 2 oua
  • 75 gr iaurt natural
  • 1 lingurita esenta de migdale

Intr-un bol se cerne faina si zaharul peste care se adauga bicarbonatul , sarea si cuisoarele si se amesteca bine.

In robot sau intr-un alt bol se zdrobesc nectarinele si banana. Se adauga ouale si se amesteca bine.Se adauga uleiul , iaurtul si esenta de migdale si se amesteca pana se omigenizeaza.

Se omogenizeaza cele doua amestecuri apoi se adauga migdalele taiate marunt.

Se pun intr-o tava de muffins hartiute de mufins, apoi cu o lingura se umple fiecare hartiuta . Se umple doar 3/4 din inaltimea lor pentru ca vor creste in cuptor.


Se coc in cuptor la 200 grade pana cand au crescut in volum si s-au rumenit. Aproximativ 20-25 minute.

2 comentarii:

Unul din multi! spunea...

Hei Sandy, da harnicuta esti!!!(hi,hi:)))
Ai avut si tu banane care trebuiau neaparat preparate!
Intreb. ca doar atunci caut si pun in practica retete in cimpozitie cu banane.
Arata tare fai!
Sa va fie de bine!

PS.
Si eu am fost harnicita ce crezi:)
Am facut o placintuta/praji cu mere.
Timp sa postez inca nu am avut, dar apare...

Mii de salutari de pe meleaguri austriece si un inceput de saptamina promitator!!!!
Laura S.

Sandy spunea...

Da Laura atunci caut si eu retete si numa bine am gasit asta ca mi-e mila sa arunc ceva si asa fac si cand am ramasite prin frigider.Odata "plamadesc" ceva :). Te pun de pe meleaguri Spaniole .