Glitter Text Generator sandytza: Tort masina BMW

Faceți căutări pe acest blog

Tort masina BMW









In primul rand imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar mi s-a stricat telefonul cu care faceam poze iar aparatul care il am nu prea tine cu mine :D adica nu ies pozele bine intotdeauna.
Pentru acest tort am folosit doua blaturi fiecare preparat din :
  • 10 oua
  • 20 linguri zahar
  • 20 linguri faina
  • 10 linguri ulei
  • 5 linguri lapte
  • 1 praf de copt
  • 2 linguri cacao

Se separa galbenusurile de albusuri. Albusurile se bat spuma impreuna cu 10 linguri zahar iar galbenusurile se freaca cu restul de zahar , praful de copt , uleiul si laptele.

Se adauga faina treptat si cacaoa , se amesteca bine apoi se adauga treptat albusurile batute spuma si se amesteca usor de jos in sus sa nu se lase albusurile.

Se coace in cuptorul preincalzit la 190 grade timp de 45 minute.

Intre timp se prepara blatul doi din aceleasi ingrediente iar cand blatul unul este gata se coace blatul doi. Asta daca nu cumva va intra doua tavi deodata in cuptor. Eu nu am norocul asta :( .

Sirop

  • 3/4 cana zahar
  • 2 cani apa
  • 50 ml lichior Malibu

Se pune zaharul intr-o craticioara si se pune pe foc. Se lasa sa se caramelizeze apoi se adauga lichiorul si apa si se lasa la fiert pana se topeste tot zaharul.

Crema ganache

  • 500 gr ciocolata
  • 500 ml frisca lichida

Se amesteca frisca cu ciocolata rupta bucati si se baga in cuptorul cu microunde pentru inceput doua minute. Se scoate se amesteca bine apoi se mai baga cate 30 secunde si se amesteca pana se topeste toata ciocolata si se omogenizeaza cu frisca. Atentie sa nu fiarba ca se va taia.

Se lasa la racit apoi se bate cu mixerul pana se intareaste.

Montare

Se taie fiecare blat sa se niveleze in cazul in care nu a crescut uniform, apoi se taie fiecare in doua pe orizontal.

Unul dintre blaturi deja taiat in doua pe orizontal se taie in doua pe vertical de-a latul.

Se insiropeaza blaturile cu siropul preparat si se umple cu crema.

Se pune prima data blatul intreg taiat doar pe orizontala apoi din blatul taiat si pe verticala se folosesc doar trei din patru foi. Eu atat am considerat ca e nevoie pentru ca daca nu, iesea prea inalt. Se pun blaturile mici suprapuse peste blatul mare dar in mijlocul acestuia.

Se sculpteaza astfel incat sa i se dea forma de masina. Eu am taiat un pic din latimea lui , am tesit un pic colturile masinii si am taiat pe diagonala parbrizul si luneta. Am facut si niste gauri in locul unde se vor pune rotile , care mi s-au parut cam mari iar cand sa pun rotile au fost prea mici asa ca a trebuit sa fac rotile un pic mai mici.

Atentie sa sculptati masina doar dupa ce ati umplut balturile cu crema .

Se da la rece pana se pregateste untul cu care se va unge masina.

Am folosit 300 gr unt frecat spuma cu 50 gr zahar pudra .

Se unge toata masina astfel incat sa se niveleze bine sa nu ramana nici o cuta .

Se da la rece timp in care se pregateste pasta de zahar. Reteta o gasiti aici . Aveti nevoie de doua portii asa ca dublati portiile ca sa ajunga si la imbracat si la ornat.

Aici va pun masina originala dupa care a trebuie sa ma orientez pentru ca tortul a fost pentru proprietarul aceste masini.


Rezultatul este acesta : pare scurta in spate dar acuma vad ca nu am poza cu spatele masinii. Nu este scurta in spate , este proportionala si are si eleron :).

4 comentarii:

maria elena spunea...

Foarte reusit tortul tau, cred ca a fost multumit, incantat sarbatoritul.

Sandy spunea...

da a fost multumit . Multumesc pentru aprecieri.

Lissa's Cakes spunea...

Vai ce bine ti-a iesit ,e foarte reusita masina Ale draga,felicitari.

Miodrag Surac spunea...

Super masinuta...