Glitter Text Generator sandytza: Parjitura de biscuiti

Faceți căutări pe acest blog

Parjitura de biscuiti


Aceasta este reteta de salam de biscuiti doar ca am facut-o sub forma de prajitura si am numit-o prajitura de biscuiti.
Ingrediente pentru 12 portii
  • 500 gr biscuiti
  • 150 gr unt
  • 1/2 cana apa
  • 1/2 cana lapte
  • 1 cana zahar
  • esenta de rom
  • o foaie de napolitana
  • 3 linguri cacao

Se pune zaharul cu apa si laptele pe foc si se fierb pana se topeste tot zaharul. Se adauga untul si si se amesteca pana se topeste si acesta. Se ia de pe foc, se adauga cacaoa si se se amesteca pana se omogeanizeaza totul.

Biscuitii se zdrobesc astfel incat sa ramana bucati nici prea mari nici prea mici. Eu ii pun intr-un prosop curat si ii zdrobesc cu ciocanul de snitele.

Se pun intr-un bol destul de mare si se toarna treptat siropul peste biscuiti . In functie de biscuitii folositi se pune mai mult sau mai putin sirop. Eu am folosit biscuti ce se inmoaie repede si nu am avut nevoie de tot siropul de aceea recomand sa puneti treptat si sa amestecati pana se leaga totul .

Se taie foaia de napolitana in doua de-a latul , e pune o foaie jos, se pun biscuitii se apasa bine apoi se pune cealalta foaie de napolitana. Se apara bine si se glazureaza.
Glazura
100 gr ciocolata
30 gr unt
1 lingurita ulei
Se topesc toate pe foc dar atentie sa nu fiarba. Recomandat a se lua de pe foc inainte de a se topi toata ciocolata si sa se amestece asa pana se topeste aceasta .
Se toarna glazura peste prajitura si se lasa la rece.
Se toaie doar dupa cateva ore dupa ce a stat la rece.

7 comentarii:

Maria spunea...

Vai cat de bine arata! Felicitari! Am sa notez si eu reteta aceasta fara coacere.

Anonim spunea...

foarte bine arata,ce gramaj are cana?merci!

Lissa's Cakes spunea...

Arata super super bine,te pup si un sfarsit de saptamana placut!

Sandy spunea...

Este foarte buna merita incercata si nu stiu de ce dar are mai mare succes decat salamul de biscuiti des amandoua ne plac.

Sandy spunea...

Multumesc mult Lissa. Daca nu ma insel si tu ai facut odata ceva asemanantor dar cu altfel de ingrediente asa ca cam sti cume :). Pupic si un week end placut.

Sandy spunea...

"Anonim " cana mea e de 250 ml . Nu am cantarit cate grame intra in ea dar folosesti o cana normala de apa ,nu pahar si nici ceasca de cafea.

Craita spunea...

DA SI ARATA MULT MAI BN ASA,DECAT SALAMUL CLASIC.pOOP:)