Glitter Text Generator sandytza: Meniu infantil

Faceți căutări pe acest blog

Meniu infantil

In patru februarie, Ruben a implinit doi anisori asa ca sambata i-am facut o masa unde am invitat mai multi prieteni, ca sa sarbatorim impreuna.
Am pregatit mai multe aperitive astfel incat sa le atraga atentia copiilor dar bineinteles le-a tras atentia si celorlalti.
Aici aveti cateva poze cu masa aranjata asteptand invitatii.









Am sa va scriu si retetele la fiecare in parte .


OUA UMPLUTE CU PASTA DE FICAT DE PORC , IN FORMA DE SORICEI Ingrediente

  • 5 oua
  • 1 pateu mare de ficat de porc
  • 3 linguri de maioneza
  • 4 ridichi , cozi de patrunjel, o maslina
  • salata pentru ornament

Se fierb ouale . Se lasa la racit apoi se curata , se taie in doua pe lungime si se scot galbenusurile.

Galbenusurile se freaca bine cu pateul pana devine o pasta. Se adauga maioneza si se omogenizeaza bine.

Se umple ouale cu pasta obtinuta, iar restul de pasta se pune pe un platou. Se aseaza ouale cu umplutura in jos .

Se taie felii subtiri din ridichi cu care se vor forma urechile soriceilor. Se face o taietura cu cutitul pe orizonatul oualor la 1/3 din lungimea acestora si se introduc feliile de ridichi pe verticala.

Din masline se taie bucatele mici pentru a forma ochii. Nasul se face din ridichi , iar codita din cozi de patrunjel.

Se orneaza platoul cu salata.



CASUTA SANDWICH



Aceasta idee am luat-o de la Lissa careia ii multumesc foarte mult, desi nu am facut reteta ei, sunt foarte incantata de idee.




Ingrediente

  • o paine cu falii patrate
  • 400 gr branza philadelfia
  • 1 pate de ficat de porc
  • 1 pate de ton
  • 50 gr sunca taiata felii
  • 100 gr salam taiat felii
  • 2 linguri margarina
  • patrunjel, cascaval felii si gogosar pentru ornament in jurul casei.

Am uns doua felii de paine cu branza philadelfia si le-am pus una langa alta , lungimea lor formand lungul casutei .

Am suprapus alte doua felii de paine unse cu pate de ficat de porc, apoi altele doua unse cu unt si am pus felii de sunca , apoi iar am suprapus doua felii unse cu pate de ton .

La jumatatea casutei se taie faliile in doua si se aseaza astfel incat sa iasa cam 1/2 cm in exterior pentru ca la urma se se poata aseza mai bine feliile de salam ce vor forma tiglele.

Se continua sa se suprapuna feliile de paine unse ca pana acum dar de aceasta data se vor taia din ce in ce mai inguste astfel incat sa formeze acoperisul.

Se unge intreaga casuta cu branza philadelfia , apoi se aseaza feliile de salam pe acoperis si se decupeaza geamurile si usa din salam.

Se taie patrunjel verde si se pune in jurul casutei , iar din cascaval si gogosar se decupeaza floricele.

Daca tineti casuta cateva ore la frigider se va taia mai bine in momentul servirii.





SALATA DE BEUF IN CUIBURI DE FOIETAJ SI IN FORMA DE PESTE

Ingrediente
  • 4 morcovi
  • 2 cartofi mari
  • 1 cutie mica de mazare
  • 5 castraveti mari ,murati
  • 1/2 piept de pui
  • 200 gr maioneza
  • sare, piper
  • masline negre , gogosar rosu si codite de patrunjel pentru decorat
  • 8 cuiburi de foietaj
  • salata verde pentru ornat

Se pun la fiert morcovii si cartofii curatati de coaja ,si pieptul de pui intreg. Se adauga o lingurita de sare iar cand acestea s-au fiert se scurg de apa si se lasa la racit.

Castravetii se taie cubulete si se storc de suc.

Cand legumele fierte si carnea s-au racit se taie si acestea cubulete si se amesteca cu castravetii murati. Se adauga mazarea si maioneza si se amesteca bine. Se potriveste de piper apoi se umple cuiburile de foietaj.

Eu cuiburile le-am cumparat gata facute dar se pot face si in casa numai ca nu stiu exact cam cat
foietaj e nevoie. Decupati un cerc din foietaj apoi niste cercuri cu gaura in mijloc si le suprapuneti .Primul cel de jos fiind cercul fara gaura apoi cele cu gaura. Le ungeti cu ou si le coaceti in cuptor la 180 grade pana se rumenensc.

Se pun cuiburile umplute cu salata de beuf pe un platou iar printre ele se pune salata verde de ornament.


Restul de salata de beuf se aseaza pe un platou si i se da forma de peste .

Pentru gura am folosit gogosar rosu. Pentru ochi o jumatate de maslina , iar pentru solzi am taiat felii masline negre fara sambure ,apoi fiecare felie am taiat-o in jumatate.
Coada am ornat-o cu codite de patrunjel.


OUA UMPLUTE CU PATE DE TON.




Ingrediente
  • 5 oua
  • 2 pateuri de ton
  • 3 linguri de maioneza
  • patrunjel tocat , masline verzi si ridichi felii pentru ornat

Pentru ornamentul platoului

  • 3 betisoare lungi de frigarui
  • masline verzi
  • 3 cepe verzi
  • 1/2 rosie in care se fixeaza palmierii
  • salata
  • rosii cherry pentru ciupercute
  • cascaval sau branzica pentru punctele de pe ciupercute.

Preparare

Se fierb ouale ,apoi se lasa la racit in apa rece .

Cand acestea s-au racit se curata de coaja si se taie pe lungime.

Se scot galbenusurile si se freaca bine cu pateul de ton. Se adauga maioneza apoi se pune intr-o punga cu o forma daca aveti daca nu, folositi o lingurita, si se umple ouale. Se orneaza dupa preferinta . Eu am pus masline verzi taiate si ridichi felii si am presarat patrunjel.

Pentru aranjamentul platoului.

Se intinde pe platou restul de pasta de ton ramas . In centru se pune o jumatate de rosie cu taietura in jos si se imbraca si aceasta in pasta de ton.

Se insira maslinele pe betele de frigarui formand trei trunchiuri de palmier de trei dimensiuni. Se fixeaza in rosie iar la partea de sus se pune ceapa verde cu frunzele taiate pe lung ca sa se lase sub forma de palmier.

Se aseaza ouale umplute iar pe exteriorul platoului se pune salata verde.

Ciupercile se fac din rosii cherry taiate in doua pe orizontal ,iar punctele le-am facut din cascaval felii. Am decupat punctulete mici si le-am asezat pe rosii.



Au mai fost pe un platou, drob de curcan , rulada cu branza care le-am asezat langa niste sunca felii, jambon , rocii si masline.


DROB DE CURCAN

Ideea am luat-o de la Gourmandine desi ingredientele sau mai bine spus cantitatile ingredientelor difera.

E nevoie de:


  • 800 gr carne tocata de curcan
  • o ceapa
  • 3 catei usturoi
  • 1/2 gogosar rosu gras
  • 4 oua
  • 150 gr orez
  • sare , piper, cimbru, chilli
  • 3 linguri ulei
Orezul se pune la fiert cu o lingurita de sare.
Ceapa si usturoiul se taie marunt si se parjeste in ulei. Se adauga gososarul taiat marunt , iar cand acestea au devenit cristaline se adauga carnea.
Se amesteca bine pana cand carnea si-a schimbat complet culoarea.
Se ia de pe foc si se adauga condimentele dupa gust si trei oua. Se amesteca bine apoi se adauga orezul.
O tava de chec se tapeteaza cu hartie de copt apoi se toarna carnea amestecata cu orezul si ouale in ea. Se preseaza bine apoi deasupra se unge cu un ou batut.
Se baga la cuptor la 180 grade timp de 35-40 minute.
Se lasa la racit inainte de a se taia felii.

RULADA CU BRANZA


Ingrediente
Pentru foaie ruladei
  • 3 oua
  • 2 linguri de lapte
  • patrunjel tocat
  • sare, piper
  • 4-5 linguri faina.

Se bat ouale cu un pic de sare. Se adauga laptele , patrunjelul, piperul , se amesteca bine apoi se adauga faina toata odata. Se amesteca bine apoi se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt . Se baga la cuptor la 180 grade timp de 15 minute.

Cand se scoate din cuptor se pune asa calda pe un prosop umed si se ruleaza impreuna cu acesta. In acest fel evitati ca rulada sa se rupa.

Se lasa la racit si intre timp se prepara umplutura

  • 200 gr branza philadelfia
  • 100 gr branza de burduf
  • 10 masline negre
  • 10 masline verzi
  • 1 lingura de smantana
  • patrunjel tocat
  • piper
  • felii de sunca

Se amesteca toate ingredientele inafara de masline. Maslinele se taie bucati apoi se adauga peste branza . Se amesteca toate impreuna apoi se umple rulada care intre timp s-a racit.

Se ruleaza la loc si se imbraca in folie transparena. Se lasa la frigider cateva ore inainte de a se taia felii.

Ca aperitiv a mai fost o tortilla de cartofi postata cu ceva timp in urma pe acest blog. Reteta o aveti aici .


TORT
Si cum orice aniversare trebuie sa aiba si un tort pun aici si tortul facut de mine cu ornamente Disney . Este tort "tres leches" umplut cu crema de mascarpone.

Iarba si apa sunt facute din frisca. Gardul este facut din pasta de zahar a Lissei .

Aici aveti mai multe informatii despre tort.

7 comentarii:

boscodina spunea...

tare frumoase , aspectuase si sigur foarte gustoase,pregatirile pentru ziua copilasului tau! La multi ani cu sanatate si cat maimulte prostioare la activ micutului sarbatorit!

Anonim spunea...

Hola!La multi ani sarbatoritului!
Am si eu o nedumerire; ma bazez pe faptul ca tu locuiesti in Spania si ma poti sfatui: Spune-mi si mie ce marca de coloranti alimentari sunt pe acolo (pt.prajituri) si de la ce magazin se pot achizitiona.
Persoana care imi va cumpara locuieste in Alzira (oras mic). Ce sanse ar avea sa gaseasca la Mercadona sau Carrefour? Merci anticipat!

Lissa's Cakes spunea...

Vai Alexandra, cate bunatati ai facut!Toate arata foarte bine,ornate cu gust,casuta ti-a iesit excelent si tortul e super.
La multi ani pentru Ruben,sa creasca mare ,sanatos ,voios si sa aiba numai noroc in viata!
Te pup!

Sandy spunea...

Multumesc mult Bocodina .Iar cu prostioarele asa e la cat maimulte dar nu chiar nazdravane :p pupici

Sandy spunea...

Multumesc pentru urari "anonim" . Cat despre coloranti iti zic doua variante. In Carrefour, Lupa , Hipercor... peste tot gasesti coloranti dar lichizi in pachete de cate trei culori rosu, galben si verde sau rosu galben si albestru . Apoi a doua varianta e cea care am facut-o eu e sa cumperi de pe internet coloranti gel de la wilton si ti le trimit prin posta . Dar asa si tu poti cumpara ca dupa cate stiu multe fete din Ro si-au cumparat asa. Iar despre calitate ce sa spun depinde la ce ii folosesti. Dar e clar ca cei de la wilton sunt mai buni. Sper sa te fi ajutat cu ceva.

Sandy spunea...

Lissa multumesc mult pentru urari si aprecieri care din partea ta e o onoare sa le primesc.Casuta ti-am zis eu ca am sa o fac ca tare mi-a placut la tine doar ca daca am avut atatea de facut nu m-am complicat si a avut si asa succes. Multumesc inca odata.

Eric spunea...

Hi, ur blog is really nice & informative, while reading ur blog I truly like ur recipe & definitely try at my home. I just wanna suggest that u should go for blog advertising & marketing there is a site which is offering very unique features at affordable prices there are expert advertising team who will promote ur blog & affiliate ads through all over the networks which will definitely boost ur traffic. Finally I have bookmarked ur blog & also shared this blog to my friends.. i think my friend might too like it hope u have a wonderful day & !!happy blogging!!.