Glitter Text Generator sandytza: Branzoici

Faceți căutări pe acest blog

Branzoici





Ingrediente
  • 450 gr faina
  • 2 oua
  • 25 gr drojdie
  • 200 ml lapte
  • sare
  • 2 linguri zahar
  • 3 linguri margarina
Se incalzeste laptele si se amesteca cu drojdia pana aceasta se dizolva.
Intr-un bol se pun toate ingredientele inclusiv laptele si drojdia si se framanta pana devine un aluat elastic . Eu framant aluatul cu mixerul si il framant cam 8-10 minute. Calculati ca manual e aproape dublu.E foarte important la un aluat sa fie bine framantat.
La inceput aluatul o sa fie lipicios apoi o sa se adune ca o bila si nu o sa se mai lipeasca.
Se lasa aluatul intr-un bol la dospit(ceva mai mare decat al meu ca aproape mi-a dat afara :) )aprox. 30-45 min.
Intre timp se prepara umplutura
  • 250 gr branza de vaca
  • 2 oua
  • 3 linguri zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingura gris

Se pun toate ingredientele intr-un bol si se amesteca bine.

Cand aluatul este crescut, se pune faina pe masa de lucru si se intinde o foaie cu sucitorul.
Se taie patratele . Mie mi-au iesit 20 . Se pune cu o lingura branza pe fiecare patrat apoi se impatura luand pe rand fiecare colt si unindule in centrul patratului.

Se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt apoi se ung cu ou.
Se baga la cuptor la 180 de grade pana se rumenesc deasupra.
Cand se scot se presara zahar pudra peste ele.

3 comentarii:

Craita spunea...

Arata mai mult ca niste poale'n brau.
Mamaia mea imi face tot timpul branzoaice,doar ca ea face un aluat foarte simplu din apa,faina si sare,il intinde intr-un strat subtire si pune placintelele la prajit in mult ulei.
Asa ies ca si cand ar fi fost imbracate in aluat de foitaj.
Oricum arata minunat!

Sandy spunea...

Goldielocks se pare ca esti din alta zona. In ardeal branzoicile se fac in cuptor . Aluatul bineinteles ca poate diferi . Eu le-am facut de mai multe ori astea si nu le schimb pentru nimic. Iar despre poale in brau cum zici tu ... nu le cunosc :( . Pup

Anonim spunea...

poalele'n'brau sunt moldovenesti, si asa se fac la noi. branzoaicele se prajesc in ulei, si sunt facute cu un aluat mai simplu...asta la noi in moldova...dar oricum se numesc, sunt senzationale...poop