Glitter Text Generator sandytza: Tort cu mere intregi

Faceți căutări pe acest blog

Tort cu mere intregi



Ingrediente
7 mere
2 linguri zahar de pus peste mere
4 linguri zahar pestru caramel
7 lingurite de dulceata de capsuni

Blat
4 oua
75 gr zahar
75 gr faina
1 praf de copt
Preparare
Se face caramel din zahar cu 2 linguri apa si se toarna uniform intr-o tava de tort. Merele se curata de coaja ,se scot samburii si se pun in tava acoperind toata tava.In gaurile merelor se pune dulceata de capsuni si se pudreaza merele cu zahar. Se baga la cuptor 200 grade pana merele sunt coapte si moi.

Cat timp merele sunt la cuptor se prepara blatul.
Se separa oule, albusurile se bat spuma , iar galbenusurile se freaca cu zaharul si praful de copt.

Se adauga treptat albusul batut peste galbenusuri , se amesteca bine si se adauga treptat faina.

Cand merele sunt coapte bine , se scot din cuptor si se toarna amestecul de oua cu faina si zahar care s-a preparat intre timp.
Se baga la cuptor inca 35-40 minute ,180 grade .
Cand se scoate din cuptor se lasa cateva minute la racit si se intoarce pe un platou.
Se poate orna dupa preferinta.

9 comentarii:

Anonim spunea...

nu am inteles un plic de praf de copt????????????

Sandy spunea...

Nu stiu ce nu ai inteles? Cat praf de copt trebuie sau ce? E nevoie de un pliculet de praf de copt . Sper sa te fi lamurit .

Anonim spunea...

ce marfa arata la tine,mie nu imi iesi.batul nu mi s-a lipit de mere,moale rau,s-a rupt. al meu a fost un total esec!

Sandy spunea...

ai folosit exact ingredientele astea? Eu am mai facut de mai multe ori si intotdeauna mi-a iesit.

Anonim spunea...

am facut in seara asta dar am pus faina mai mult pt ca mi s-a parut ca e prea subtire aluatul si mi-a iesit super...
eu am pus dupa ce s-a racit si frisca

Anonim spunea...

buna!ce diametru are tava? daca folosesc o tava cu pereti detasabili, risc sa curga caramelul in cuptor? ms

Sandy spunea...

Tava mea e de 24 cm diametru si e cu pereti detasabili asa ca nu ai probleme cu caramelul

Anonim spunea...

A mea a ieșit! :-);-)<3

Unknown spunea...

Cat de multa faina?Eu fac pandispan:4oua,4linguri de zahar si faina o lingura mai goala .Eu mai pun in umplutura si nuci in bucatele mici si un pic de margarina sau unt.Siropez inainte de a orna cu frisca cu putin sirop:apa ,zahar si esenta de rom.Pofta buna?