Glitter Text Generator sandytza: Cosite

Faceți căutări pe acest blog

Cosite




Ingrediente
250 gr faina
200 ml lapte
20 gr unt
1/2 lingurita de zahar
1 lingurita sare
5 carnati cabanos sau orice alt carnaciori subtiri. Eu am facut cu cabanos si carnati oltenesti picanti.
1 galbenus de ou
15 gr drojdie
Preparare
Se amesteca droijdia cu zaharul cu o lingura de faina si 100 ml lapte caldut si se lasa asa 5 minute. Intr-un castron se pune faina cu untul, se face o gaura in mijloc si se adauga drojdia si treptat restul de lapte ramas .
Se framanta bine pana nu se mai lipeste .Daca se lipeste se mai adauga lapte , daca este prea tare se mai adauga faina.Se pune la dospit intr-un castron uns cu ulei, acoperit cu un prosop si ferit de curent cam 40 minute sau pana face gauri care se observa cand se baga mana prin aluat.
Se imparte in 2 si se intinde foaie. Se taie foaia in fasii cam de lungimea unuei jumatati de cabanos. Se taie carnatii in doua si se pun fiecare pe o fasie de aluat.
Se invalesc carnatii si se taie bucatele cam de 1,5 -2 cm fara a taia partea de jos a aluatului.Se inlatura fiecare bucatica intr-o parte ,repectiv cealalta.
Se pun intr-o tava, se ung cu galbenus de ou si se baga la cuptor 200 grade 35-40 minute pana prind un pic de culoare.
Reteta este de la Lissa . Multumesc mult Lissa chiar sunt bune merita . Am sa mai fac. Eu am facut numai jumatate de portie si ies in jur de 10 bucati .Daca doriti o portie intreaga dublati cantitatile de ingrediente.

0 comentarii: